NIEUW LOGO ! (19/06)

tafeltennis smash dilbeek

Vanaf vandaag verandert de naam van onze club naar "Koninklijke Tafeltennisclub (KTTC) Dilbeek". Met trots stellen we dan ook ons nieuw clublogo voor! πŸ€©πŸ“ Ook onze website wordt vernieuwd en zal binnenkort worden onthuld !
Facebook KTTCD
Homepag...
lees meer


NIEUWE SPONSOR: B-INSUR (30/05)

tafeltennis smash dilbeek

We verwelkomen een nieuwe sponsor: B-Insur ! Goed nieuws! B-insur wordt sponsor van onze club! Als club blijven we investeren in sterke samenwerkingen met partners die onze visie delen: groeien als ambitieuze sportclub, maar tegelijk bouwen aan een warme en sociale clubomgeving waar iedereen welkom is. Dankzij partners zoals B-insur kunnen we blijven inzetten op zowe...
lees meer


NIEUWE SPONSOR: SINANI (30/05)

tafeltennis smash dilbeek

We verwelkomen een nieuwe sponsor: SINANI !
Sinani is een firma gespecialiseerd in algemene renovatiewerken, zowel binnen als buiten. Ze voeren onder andere dakrenovaties, isolatiewerken, terrasaanleg, schilderwerken en diverse kleine renovatiewerken uit.
Hartelijk dank voor jullie steun en samenwerking. Mede dankzij jullie kunnen we blijven investeren in de o...
lees meer


CLUBETENTJE 23/05/2026 (27/04)

tafeltennis smash dilbeek

Beste leden,
Op zaterdag 23/05 vanaf 18u organiseren we onze jaarlijkse BBQ voor leden en hun gezin in de gemeenschapslokalen in Pede (Lostraat, Schepdaal). Inschrijven kost 30 euro per volw (15 euro voor -12j) en gebeurt bij voorkeur via deze link. InschrijvingBBQ2026
Naast de lekkere b...
lees meer


B CRITERIUM 2026 (05/04)

tafeltennis smash dilbeek !! SAVE THE DATE !!
Ons B-criterium gaat dit jaar door op 8 en 9 augustus in Ten Gaerde !
Meer informatie mbt inschrijvingen volgt later. Tot dan ! Facebook TTCD
...
lees meer

TOPAFFICHE 1/4E BEKER VAN BELGIE : 8 MAART 18U30! (11/02)

tafeltennis smash dilbeek πŸ”₯Beker van BelgiΓ« - Wat een loting! πŸ”₯
πŸ‘‰ Op 08 maart om 18u30 nemen we het in Ten Gaerde op tegen de regerende Belgische kampioen: Sokah Hoboken πŸ’₯
Na onze sterke prestatie tegen Smash Aarschot in de 1/8e finale mochten we voor het tweede jaar op rij doorstoten naar de 1/4 finale πŸ“
Naast hun indrukwekkende nationale prestaties bereikten zij onlangs...
lees meer

DOOR NAAR DE KWARTFINALE VAN DE BEKER ! (18/01)

tafeltennis smash dilbeek Wat een namiddag!
Met drie spelers uit de Belgische Top 100 was Aarschot op papier licht favoriet, maar onze mannen hadden er zeker en vast zin in ! Na ons mooi parcours vorig seizoen (1/4 finale) wilden we opnieuw zo ver mogelijk geraken. Het begon meten goed, Julien zette de toon met een knappe 3-1 zege tegen Vitja Lutsenko. Shreyas volgde met een sterke 3-1 overwinnin...
lees meer

1/8E FINALE BEKER (15/01)

tafeltennis smash dilbeek Onze club speelt voor de tweede keer de achtste finale van de Beker van BelgiΓ« en krijgt daarin een topper over de vloer: Smash Aarschot 🀩 Smash Aarschot speelt hun eerste jaar in Superdivisie en zakt het op 18 januari af naar Sporthal Ten Gaerde. Alle supporters en liefhebbers zijn welkom om er een onvergetelijke en sportief hoogstaande zondagnamiddag van te maken πŸ’ͺπŸ...
lees meer

PRETTIGE FEESTDAGEN !! (23/12)

tafeltennis smash dilbeek

Het Bestuur wenst jullie prettige feestdagen en een gelukkig en gezond 2026!!
Facebook TTCD
...
lees meer


KONINKLIJKE TITEL (19/12)

tafeltennis smash dilbeek Volgend jaar bestaat onze club 60 (!) jaar, iets waar we absoluut fier op mogen zijn.
Zoals sommigen onder jullie al weten, werken we al een tijdje aan de aanvraag voor de titel van Koninklijke Maatschappij. Deze titel is een mooie bekroning voor de jarenlange inzet en werking van een vereniging in BelgiΓ«. Vandaag mochten Xavier, Nick en Julien deze erkenning officieel in...
lees meer

JETJE (06/12)

tafeltennis smash dilbeek Met droefheid melden we jullie het overlijden van Jetje, sinds meer dan 3j recreant en zeer geliefd lid van onze club.
Onze steun gaat uit naar haar familie en vrienden....
lees meer

VERKOOPACTIE VALENTINO CHOCOLADE ! (03/11)

tafeltennis smash dilbeek Beste leden van TTC Dilbeek, We zijn blij om opnieuw onze jaarlijkse verkoopactie ten voordele van onze club aan te kondigen! Ook dit jaar bieden we de mogelijkheid om drie soorten overheerlijke Valentino-chocolade te verkopen. Dit kan via DEZE link 🍫 truffels, 🐚 zeevruchten, πŸ’ en pralinΓ...
lees meer

NIEUWE SPONSOR ! (08/09)

tafeltennis smash dilbeek πŸ“£ Nieuwe sponsor πŸ“£
Bedankt aan artisanale bakkerij & traiteur "La Fleur du Pain", die vanaf nu partner is van onze club! ✨
La Fleur du Pain is actief in verschillende gemeenten van Brussel en heeft ook een vestiging in Dilbeek, Brusselstraat 225 (1702 Dilbeek). Handig: ze beschikken er over een eigen parking links van de bakkerij!
πŸ‘‰ Benieuwd naar hun ...
lees meer

FEDERAAL TORNOOI SPORTA (07/09)

tafeltennis smash dilbeek 10 leden van onze club namen zondag deel aan het eerste Federaal tornooi Sporta.
Na organisator Omni Vrembo hadden we de grootste delegatie πŸ’ͺ En niet enkel de kwantiteit zat goed, want we eindigden 2x op het hoogste trapje van het podium met Walter Timmermans (E0) in de E-reeks en Niels Verkest (D4!) in de D-reeks.
Heel straffe prestaties!
Mehmet Macar (D0) ...
lees meer

STERKE PRESTATIES! (01/09)

tafeltennis smash dilbeek Sterke prestaties in de kijker πŸ’ͺπŸ»πŸ™ŒπŸ»
Dit weekend stonden een aantal van onze spelers op het podium en bewezen ze dat de vorm goed zit! πŸ₯³
Hieronder een overzicht van hun knappe prestaties op het B-criterium van QLT (Gent):
Nick: πŸ₯ˆ 2e plaats in de B4-C2 reeks en 4e in de C-reeks.
Steven: πŸ₯‰ 3e plaats in de C4-D2 reeks
Ook Andreas haa...
lees meer

A-TORNOOI WENDUINE (18/08)

tafeltennis smash dilbeek πŸ“ Internationaal A-tornooi Wenduine
Afgelopen weekend namen 5 van onze spelers deel aan het grootste tornooi van het land in Wenduine (745 inschrijvingen !): Robin, Andreas, Emilo, Shreyas en Julien.
πŸ’ͺ In totaal behaalden we vier Top 8-plaatsen, waaronder twee podiumplaatsen:
βœ… Julien eindigde knap 4e in een zeer sterke B-reeks
βœ… Emilo behaalde ...
lees meer

B CRITERIUM 2025 (12/08)

tafeltennis smash dilbeek Na 2 succesvolle dagen zit ons B-criterium er alweer op. RingTV kwam langs en maakte hier een mooie reportage van: Klik hier. De sportieve resultaten kan je ...
lees meer

STAGE IN SPANJE (03/08)

tafeltennis smash dilbeek Deze week trokken we met enkele spelers van onze club naar Spanje voor een intensieve stage πŸ’ͺπŸ”₯
De spelers gaven het beste van zichzelf in een professionele omkadering en onder topomstandigheden πŸ“πŸ’₯
Onder de aanwezigen: Petr Korbel (ex-nummer 16 van de wereld) 🌍, de Belgische toppers Alessi & Lilou Massart πŸ‡§πŸ‡ͺ✨ en nog veel andere trainers!
πŸ™...
lees meer

KORT CLUBNIEUWS